نزدیکی ظهور به روایت قرآن کریم 


در قرآن کریم دوبار نام یأجوج و مأجوج آورده شده است. بار اول که مقدمه است برای اصل مطلب و باید خوب دقت شود در سوره کهف آیه ۹۳ تا ۹۸ که خداوند بزرگ مسئله ذوالقرنین و قومی را که از آن بزرگوار خواستند که یک افرادی اراذل و اوباش و ستمگر و دزد و غراتگر بنام یأجوج و مأجوج مزاحم آنان و گه گاهی از همین سمت درّه به روستای آنان هجوم می آورند و غارت میکنند جلو آنان گرفته شود.

ذوالقرنین دید تنها راهی که این یأجوج و مأجوج می توانند به آنها حمله كنند همین دره است. از آنها کمک انسانی خواست و گفت کمک مالی نیازی نیست خلاصه این دره را با سرب داغ و مس و آهن و غیره در غالب ریختند یک سد محکم و بلند مانند سدهای بتونی امروزی ریختند. بطوریکه نه توانستند از آن بالا روند و نه توانستند آنرا سوراخ کنند( البته در آن زمان و وسائل آن روز).

در آخره کار ذوالقرنین به این مردم فرمود. این کار من از رحمت پروردگار من است. آخرین آیه ۹۸. اما هنگامیکه وعده پروردگار فرا رسد آنرا در هم کوبد ( کارائی خود را از دست خواهد داد) و وعده پروردگار من راست است ۹۸.

توضیح : وعده حق که در قرآن و احادیث و سخن بزرگان امام رحمة الله و رهبر معظم انقلاب که بارها در سخنان گهربارش ما را نوید به آن داده اند و می دهند چیست بقیة الله خیر لکم و اینکه خداوند وعده داده که مستضعفین را وارث زمین قرار دهد. صالحین را وارث زمین قرار دهد که با توجه به احادیث در روایات در زمان حکومت حضرت مهدی عملی می شود صالحین وارث زمین می شوند.


و اما یأجوج و مأجوج چیست و کیست؟

در کتاب برهان قاطع تألیف علی اکبر سیفی جلد اول چاپ اول آورده شده یأجوج و مأجوج در کتب لغت و معنی، به معنی

* آتش افروزی و سوزاندن 
* سرعت زیاد همراه با غرش
*
اختلات جمعیت همراه با سر صدا

و لغت یأجوج و مأجوج اسم جنس برای قومی که دارای 3 خصلت باشند

* آتش افروز و جنگ طلب
* غارتگر و سفاک
* با قدرت و صلابت

بنابراین چنانچه کتاب برهان قاطع از کتب لغت و معنی درآورده و شرح داده بطورخلاصه یأجوج و مأجوج صفت است آنانکه در دنیای امروزی جنگ طلبی می کنند با موشک، هواپیما، بمب های آتش زا و غیره که تمام صفات نامبرده سوزاندن دارد، سرعت دارد، غرش دارد، جنگ طلب هستند، باهیبت هستند، غارتگر هستند، سفاک هستند، آتش افروز هستند چنانکه آمریکا و انگلیس و اسرائیل و عواملشان در همین چند سال گذشته انجام داده اند و ما دیده ایم و در آینده نزدیک خیلی شدیدتر از آنرا انجام خواهند داد و ما خواهیم دید اگر خدا بخواهد. پس اینهم تکلیف یأجوج و مأجوج.

حالا دقت شود مورد اول که در قرآن یأجوج و مأجوج آمده را شرح خواهیم داد مورد دوم که اصل مطلب است در سوره انبیا آیه ۹۶ و ۹۷ خداوند می فرماید:

 «حَتَی' إِذَا فُتِحَتْ یَأْجُوجُ وَ مَأْجُوجُ وَ هُم مِن کُلِ حَدَبٍ یَنسِلُونَ * وَ اقْتَرَبَ الْوَعْدُ الْحَقُ فَإِذَا هِیَ شَـ'خِصَةٌ أَبْصَـ'رُ الَذِینَ کَفَرُوا یَـ'وَیْلَنَا قَدْ کُنَا فِی غَفْلَةٍ مِنْ هَـ'ذَا بَلْ کُنَا ظَـ'لِمِینَ»؛

تا وقتیکه راه یأجوج و مأجوج گشوده شود و آنان از هر بلندی شتابان فرود آیند ۹۶ و وعده حق نزدیک شود و دیدگان کافران خیره ماند که وای بر ما که غافل بوده ایم بلکه ما از ستمکاران و ستمگران بوده ایم ۹۷ که خداوند در آیه بعدی (۹۸) به آنان می فرماید شماها و آنچه را غیر از خدا می پرستید آتش افزوزان جهنم هستید و همگی در آن وارد خواهید شد.

توضیح :

در آخرین آیه از اولین مورد یأجوج و مأجوج  ذوالقرنین گفته بود که تا وقتیکه وعده خدا نزدیک شود و این سد کارائی خودش را از دست بدهد. و این دو آیه مورد دوم یأجوج و مأجوج هم خداوند فرموده تا وقتیکه راه گشوده شود و یأجوج و مأجوج از هر بلندی شتابان فرود آیند یعنی آن بلندی سد دیگر باعث جلوگیری از یأجوج و مأجوج نکند از هر بلندی هرچند که بلند باشد آنان شتابان فرود می آیند. من همینجا به یک مورد اشاره می کنم در آینده نزدیک خودتان خواهیددید.درروزنامه خراسان ۱۵/۱۲/۸۵ مطالعه فرمایید عملیات چتربازان آمریکائی در کربلا : برای دستگیری حمد جاسم یکی از اعضاء عالی رتبه جنبش صدر حمد جاسم مي گويد : چتربازان آمریکائی در اولین ساعات صبح بر سقف خانه ام فرود آمدند اما توانستم فرار کنم ...برادر جاسم در این عملیات دستگیر میشود- روزنامه خراسان ۱۵/۱۲/۸۵

و نيز در روزنامه كيهان ۱۶ مرداد ۹۰ مي خوانيم كه : يك شاهد عيني نيز به خبرگزاري فرانسه گفته است كه يك بالگرد ناتو پس از فرود بر فراز بام خانه يك فرمانده طالبان، زمانيكه قصد پرواز داشت در جريان درگيري سقوط كرد.

در جنگهای آینده نزدیک بیشتر عملیاتها هلی بردی است که در آیات قرآن اشاره به آن شده که دیگر هیچ بلندی مانع آنان نمی شود و خداوند فرموده در این موقع وعده حق نزدیک است.


نظرات شما عزیزان:

ترنم ظهور
ساعت20:57---12 آبان 1392
به نام خق
سلام بر شما
خسته نباشید
اگر دوست داشتید به سایت ما سری بزنید
و جهت حمایت از دین اسلام لوگوی ما را لینک کنید
ما را هم در لحظات با خدا بودنتون دعا کنید
التماس دعا
منتظریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392برچسب:نزدیکی ظهور به روایت قرآن کریم , | 15:20 | نویسنده : روح الله یوسفی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سحر دانلود
  • one download

    وبلاگ-کد لوگو و بنر